miercuri, 17 aprilie 2013

Eu si Sindromul Kostmann





Eu si Sindromul Kostmann

Sindromul Kostmann este o boala foarte rara ce NU permite organismului abilitatea de a sti sa produca neutrofile si sa lupte impotriva bacteriilor si virusurilor.

Eu am ajuns la varsta de 16 ani si am realizat ca sunt un supravietuitor si ca am reusit sa ma incadrez in societate fara problem (ca si un copil normal J ), am noroc ca mama mea e psiholog si a cautat in permanenta solutii decente pentru toate situatiile placute sau neplacute, inclusiv integrarea mea in societate, eu nu am putut fregventa pana in clasa I nici un fel de colectiv, am fost in permanenta bolnav. 

Intradevar eu am pierdut o parte din copilarie, sa spun asa, in acel Spital de Copii din Brasov. Am ajuns sa ii urasc pe doctori pentru ca sunt ,,chinuit” in spital,dar am ajuns sa apreciez eforturile lor de a ma tine in viata! Ma bucur de fiecare clipa si incerc sa fiu bucuros ca doctorii nu imi vor nici mie si nici altora raul.

Dupa aceste experiente eu am invatat ca sunt oameni cu suferinte mult mai mari decat ale mele.  Viata mea este intr-o continua schimbare.

Dezavantajele mele:
·       Nu pot face multe lucruri. Eu nu pot sa practic fotbal sau alte sporturi interesante.
·       Nu am voie sa stau cu animale de casa (desi eu am o pisica foarte frumoasa si pufoasa. O cheama Deedee).
·       Avand deja proteza dentara am mari retineri in a lega prietenii noi, prietenii pe care ii am sunt deosebiti si tin foarte mult la ei. 

Indiferent de situatie recomand oricarui copil sau adult sa se bucure ca e sanatos, pe ceilalti sa invete sa fie fericiti cu ce au. 

Multumesc ca ati cititi acest text.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu